Sommar..??

Sitter och funderar lite på fredag, trots att regnet öser ner nu så ska väl sommaren ändå firas in.
Eftersom jag älskar mat så kräver jag faktiskt att få käka lite god midsommarmat! Så ska åka och handla lite nu i veckan, sill och lax är viktigast och sen ska jag göra någon god och enkel (husvagnsstandard) efterrätt.
Har lite för mycket fritid idag  - är ledig och Anton jobbar - så testade en frisyr som känns lite midsommar också. För jag kommer ju knappast ha tid och kompetens för att få till en fin och stilfull sommarkrans, men en jäkla fläta med en liten blomma klarar jag ju av. Det är nog så sommrigt det får bli, blommig klänning osv lär få vänta på varmare tider.




Min kamera kan förresten göra svartvita bilder, duktigt av den! :) Just när jag undrade vad mer den kunde göra så sa batteriet att det ville sova lite, så får titta mer sen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Sötnos!

Kramar från mamma:)

2012-06-17 | 19:59:37




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!