Äntligen sol

Idag skiner i alla fall solen, även om det inte direkt är 30 grader varmt.. Har varit hemma i kylan i fem dagar nu och längtar tillbaka, men kanske bli bättre bara våren hinner ta fart lite? Just nu känner jag att det är jättekul att umgås med familjen och ser fram emot att träffa vännerna i helgen - men i övrigt är jag redan trött på Malung. Tristessen, kylan, den här jäkla lilla byn..
Men inget blir bättre av att bara klaga och därför gör jag som vanligt och gör något åt saken istället ;) Många arbeten är sökta och direkt efter påsk åker jag ner till Strömstad för arbetsintervju. Anton är på intervjuer idag och låter väldigt lovande, och så söker vi bostäder. Känns skönt att allt börjar rulla igång där, hoppas att det mesta går att synka ihop bara!

Så ja, det blir västkusten i sommar, Strömstad lutar det åt nu men sånt kan ju ändras. Vad som händer sen? Guuud vet. Optimala vore att få förlängning på sommarjobben (finns möjlighet till det på ett par av jobben vi är bokade till för intervju) så man kan dra in lite pengar under hösten och sen fly landet när det börjar bli vinter igen.

Förresten så ska jag nog på Tom's bar på lördag xD Det känns... lustigt. Men sällskapet är det viktiga och ska dit med de bästa! <3 :D Men helt plötsligt ska man alltså betala för dricka (kanske till och med inträde?) på en ful minimalisk bar i Malung. Herregud, jag saknar redan tiden med VIP-kort, öppen bar, bjuden på helrör och aldrig i livet att någon skulle be mig betala för att komma in.



Nu ska jag gå och dekorera cupcakes! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!