Man ska ha husvagn!

Ryggont, illamående och trött som ett as - jorå nu märks det att flytten börjar närma sig ;)
Springer in och ut med saker, tvättar och städar. Snart inser jag säkert att jag packat för mycket kläder så det är dags att sortera och bära tillbaka in. Det är totalt kaos, massa saker jag äger är i jägra på förvaring så åker fram och tillbaka för alltid glömmer men något, och sen det faktum att jag packar saker till ett rum som ännu inte existerar (förtältet) gör det hela lite lagom klurigt att få ihop. Men det blir nog fint.


Anton fick börja jobba tidigare så han gjorde sin första dag idag. Själv flyttar jag nog tidigare än planerat också - det väntas snö (?????????!?!?!!!!!!) i Malung på fredag och det vill vi inte råka ut för med husvagn och sommardäck så flyr nog fältet redan torsdag eftermiddag. I övermorgon med andra ord, maj gad!

Nu orkar jag inte skriva en bokstav till.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!