Och allt snurrar på

Onsdag, tiden går lika fort som vanligt.
Just nu sitter jag själv i husvagnen, lyssnar på musik och tar en kall. Har ägnat en timme åt att städa och sortera och det känns faktiskt som att flytten kan gå riktigt smidigt.
 
Just det, vi flyttar i helgen, fast inte så långt utan till en personallägenhet på campingen :) Här ska vi bo ett par veckor men sen har vi en annan lägenhet som väntar om nu bara inte hyresvärden får en knäpp och ångrar sig (jag tar inte gärna ut saker i förskott, en dag i taget). Håller alla tummar att saker och ting blir så som vi tänkt, det är väl mest att Anton ska få ett jobb.. Vi har bestämt att bo kvar i vilket fall, eftersom jag har ett jobb och vi har fått möjlighet att flytta in i en fin och (inom kort) nyrenoverad lägenhet - det känns lättare än att börja om på noll någon annanstans. Senare vill jag såklart dra vidare, grebbestad är mysigt men väldigt litet. Men nu har jag faktiskt inte energi att fundera på vad jag egentligen vill. Jag vet att jag trivs väldigt bra på mitt jobb och just nu bygger jag allt kring det. Resten får komma, när jag är ikapp.
 
Väldigt bra saker:
Inom några dagar får jag;
1. Träffa family <3
2. Träffa Axi (för första gången på 3½ månad, åh mitt hjärta!)
3. Flytta ifrån husvagnen
4. Ha min första långa ledighet - nästan en vecka att ha kul, mysa och läka min onda axel
 
:D
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!