Suk

Att få vara hemma och vila när man är sjuk är bland det bästa som finns. Helst är man ju frisk men att slippa gå till jobbet idag var guld värt, började trötthetsgråta igår när en kollega sa att hon kunde byta pass så jag fick vara hemma idag <3
Förutom en sväng på jobbet igår morse (2,5 jobbigaste arbetstimmarna på länge)  har jag bara legat i sängen, fortfarande trött som fan men hostar mindre idag så tror det går åt rätt håll :) Jo just det, gjorde en kraftanstängning igår och lagade kycklinggryta så de resterna ska jag snart värma på - mat och sömn i massor är det enda jag fokuserar på nu. Och te med äcklig honung i.
 
Nej, tröttheten tar över... Pusspusspuss!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Stackars älskling, krya på dig <3
Stora kramar från mamma

2012-09-05 | 13:04:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!