Internet!

Nu äntligen har jag kontakt med omvärlden igen, vår internet började just fungera!
Har laddat upp massa inlägg som jag skrivit offline, så behöver väl inte skriva så mycket nu kanske. Orkar nog inte heller, näringsbrist från helvetet, väntar på att Terje ska fixa grillen så blir det äntligen mat sen (lax, hemmagjord skagenröra, het röra med kräftor, grillspett med jätteräkor, sallad med getost och bröd till det. ) Åh, gott gott gott! Lite vitt vin och sen får allt avnjutas på en filt på stenhällen, med lite tur har vi forfarande sol där.

Kan iaf berätta att vi köpt tapeter till köket idag, så i helgen SKA det bli helt klart där inne, plus förarbete i hall och arbetsrum så jag kan måla hela veckan som kommer.
Eller, vi kanske är två som ska måla? Terjes jobb brann nämligen upp inatt, så vet ännu inte om han har något arbete mer. Roligt va? Är väl som man säger, om något verkar vara för bra för att vara sant, så är det antaligen för bra för att vara sant. Och jo då, in my face, med lite otur så raserar hela tillvaron nu. Men va fan, inget idé att deppa. Vi kämpar på och landar alltid på fötterna, och vi är iaf på åland och vi har varandra. Allt annat löser sig.

Nu ska jag fixa mat innan jag försmäktar och dör på denna (öde) ö. Puss på er!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!