Hej trötthet

Men typsikt, var pigg på jobbet men så fort jag kom hem gick hjärnan och la sig helt utan tillåtelse. Så nu är jag lite väck. Jaja, vad gör det för vädret är fint så inte tänker jag gå och lägga mig nu i alla fall. Byta om till något lite bekvämare än svart skjorta och långbyxor, och sen ska jag åka och träffa Anny.

Helgen har varit trevlig, även om jag inte alls sov igenom så mycket som jag tänkt så nu är jag ju fortfarande helt trött. Typsikt :P Film, picnic, sol och mys med Axi blev det iaf! Igår fick jag dock skjutsa tillbaka min lilla skrutt till farmor och farfar, får hämta honom imorgon igen för då jobbar jag FM och sen är nästa pass EM på torsdag. Hade velat åka till orsa på yran nu på onsdag, men känns lite småjobbigt med det där onsdagspasset och finns ingen som vill byta. Så lutar åt att jag är hemma och tar på mig extra jobb på fredagen istället.
Förresten kanske man ska orka rättvik eller något i helgen? :S Ingen koll, man kan inte direkt klandra mig för att planera sönder mitt liv just nu. Allt blir som det blir mer känner jag ^^

Nu är det nog seriöst dags att ta en snabbdusch och sen på med sommarkläderna. Problemet kvarstår fortfarande med de konstiga blåmärkena på mina dessutom bleka och redan sen tidigare inte så vackra ben. Måste överväga det här med klädval en stund känner jag. Hmhmhm.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!