Tisdag

Vilken dag. Var helt omöjligt att sova inatt (fick en timmes sömn mellan två och tre) så att sen gå upp klockan sex för att jobba stod inte högt på önskelistan. Men, det gick. En natt klarar man sig egentligen bra utan sömn och fungerar finfint ändå, det är bara det att det är så jäkla onödigt. Hade velat göra mer av den här dagen än att jobba och däcka.. Skulle egentligen ha någon tablett för de där nätterna när det verkligen inte går att sova.

Imorgon jobbar jag eftermiddag så då får jag iaf sova ut! Dock hade jag inte velat jobba alls då, andra planer på g. Men ja, det är sjukt dåligt med personal så att ta ledigt går inte så får sitta av tiden och hoppas att jag är pigg som fan efter jobbet. Det händer ju ofta liksom.

Nej blä, nu tänker jag gå tillbaka till soffan. Har haft lite deppisdagar på slutet och den här sömnbristen får mig ju inte direkt att stråla. Men allting blir säkert bra helt snart. Livet fallet på plats och hela jävla skiten löser sig.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!