Träning på gång!



I måndags gjorde jag äntligen slag i sak och köpte ett månadskort på trim! Har funderat på det hela sommaren men antingen har jag varit sjuk eller bortrest delar av perioden (4 veckor) så då har det känns lite bortkastat.
Men NU hade jag en månad som var rätt fri så drog som sagt igång i måndags och har gjort fyra pass den här veckan, tror att helgen får bli vila, kanske inte är jättebra att träna för mycket inte jag inte alls är van?
Ser fram emot nästa vecka för då har vi fått plats på mycket fler pass! Var fullt på mycket när vi kom dit i måndags men nu har vi varit förutseende :) Härligt, jag föredrar lärareledda pass varvat med kondition snarare än att lyfta skrot ;)

Känner mig iaf duktigt som kommit igång ordentligt, så nu är det bara att köra hårt och hoppas på resultat! Kör lite duktigare med maten nu också så något hoppas jag väl på :)
MEN, vet ni? Man måste ju unna sig också och därför tänker jag nu klä på mig efter duschen och sen ta mig ett glas rött och bläddra i en tidning. Mmmm :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!