Tröttis

Ja, jättetrött är jag - lite halvt utan anledning dessutom. Jaja, det är okej för nu är jag hemma och sitter och myser i soffan, så så behöver man inte vara så jäkla pigg.

Imorgon är sista dagen innan lov, yey :D På någon vis så känns det som att om man är 22 så ska det inte finnas sportlov längre, vilket gör att det här känns extra välkommet. Det var ju liksom nyss var det jullov, och nu får man en hel vecka att slappa igen, fint!
Efter lovet har jag fem skolveckor, sen åker jag till Malung för att göra min fyra veckor långa praktik på St Olof, efter det väntar ett 1-2 dagars event-jobb i mariehamn och sen blir det studeiresa till helsinki och sthlm. Sen vette tusan om det hinns med så mycket mer och poff så är läsåret slut. Herregud. Och vad händer sen? Blir spännande att se, finns många tankar och idéer iaf!


Men som sagt, innan allt det där så väntar då en fredag i skolan. Tror inte att det kommer bli så superjobbigt, har sista lektionen i matlära och vi skulle köra teori - vilket faktiskt brukar innebära att vi ser på film ^^ Eftersom det är sista timmarna på hela kursen kan han ju omöjligt dra igång med något nytt drygt projekt iaf.
Sen ser det ut som att det blir utgång imorgon kväll! Middag med min älskling och så möta upp Johanna och Janina? Får se, hänger helt på om Terje får den där utbetalningen innan helgen eller inte, vore jättekul iaf :)

Nej, nu ska jag krypa lite djupar ner i soffan, kura ihop mig och kolla på dålig tv. Pusshejs!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!