Torsdag

Tja gullungar ;D

Igår kollades det på massa film och dracks vin halva natten så idag har har bara slappat framför tvn med världens bästa vovve. Jag börjar undra om jag kanske bara inbillar mig att jag inte vågar se skräckisar? Såg paranormal activity igår och skrattade nog mer än något annat. Dock tyckte jag inte att den var jättebra så skippade tvåan och kikade lite annan film istället.

Soffhänget forsätter stax, ska kolla på bad teacher men sen tror jag faktist det blir en tidig kväll. Måste ju vara pigg tills imorgon! Då är halloweenfesten och även om jag är rätt skeptiskt tänker jag köra all in, om inte annat kommer det vara några fina brudar vid min sida så blir nog toppen! Har sytt klart klänningen så det ska bara dränkas i lite glitter och så imorgon. Dräkten ser rätt B ut; dåligt tyg och inte orkat lägga ner någon energi på designen - MEN den är i alla fall gratis så det får allt duga. Har börjat undra lite hur jag egentligen tänkte med de där vingarna, men nu är det nog sent att ändra sig ^^

Nej, moooot soffan!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

Haha! jag såg också på Bad teacher idag! SÅ dålig är den faktiskt inte! :D

2011-11-03 | 20:39:42
http://chibimia.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!