Torsdag, nästan helg

Tro det eller ej, men lite vettigt har jag fått gjort idag. Sökte in till den där skolan i Falun - blev klar med allt krångel så nu hoppas jag att de har alla papper de behöver.
Det är dock en liten tragisk detalj med det hela: Om man var arbetslös så behövdes ett intyg från arbetsförmedlingen. Jag har ju inte skrivit in mig - självbevarelsedrift - men nu var jag ju tvungen för att kunna ansöka. Men jag lovar, när jag satt i den här stolen var jag ganska nära att bara säga "Nej du, jag skiter nog i det här" och gå. Arbetsförnedringen - en del av mitt liv igen.

Nej, låt oss tala om något roligare. Som helgen till exempel! Imorgon förmiddag ska jag packa och göramig iordning, sen bär det av till vansbro med familjen. Det var lite ärenden dit så vi tänkte passa på att strosa och kanske ta en fika. Sen klockan fyra hoppar jag på tåget och drar vidare till borlänge för att träffa min kaka! Party står på schemat imorgon kväll och resten av helgen blir det att mysa och umgås. Makes mi happi ^^

Nej, hänga en tvätt och sen krypa ner i sängen med en bok!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!