Myskväll i vagnen

Trött men nöjd efter arbetsdagen! Nu har jag just gjort en köttfärssås så när älsklingen kommer är det bara att koka lite pasta och sen kan vi mysa ner oss i soffan och lyssna på regnet - kommer sakna ljudet av regn mot husvagnstak. 
 
Igår hade vi middagssällskap och imorgon är det pokerkväll planerat, vilket gör att trots att jag börjar sent imorgon(13:00?!) så kan jag njuta av att bara slappa ikväll utan att känna mig rastlös. Jag behöver verkligen ha saker inplanerade, eller så behöver jag jobba mycket - mår verkligen bara dåligt av att vara ledig utan något att göra (vilket är nytt, har inte varit något problem förut men tror jag har fått mersmak på hur jävla skönt det är att ha ett riktigt jobb!).
Men som det ser ut så finns det både jobb och roliga saker att göra och det känns väldans bra :) Dessutom verkar det - peppar peppar - som att vår förvirrade lilla livssituation rör sig åt rätt håll! Ska inte ta ut något i förskott men kanske att det löser sig, i så fall skjuter jag upp problemet med min förvirring i några månader till och flyter med en stund!
 
 
Nej nu blir det inget mer skrivande för jag tror att delar av min hjärna redan har somnat, att formulera meningar blev en utmaning.
Hoppas ni mår bra mina hjärtan, puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!