Skoooor

Höstens önskelista :) Kanske inte exakt de på bilderna - de får snarare symbolisera - men i höst letar jag efter ett par jc-kopior, gärna helsvarta faktiskt. Sen måste jag ju vara galen men tycker att sneakers med kilklack är skitsnyggt. Dock inte de som ser ut som converse utan de ska vara lite maffiga med band och lite färg, måste hitta några fina! Sen sist men inte minst ett par lågklackade sköna boots att vila fötterna i till vardags. Nu kommer jag ju knappst köpa alla tre men drömma går alltid :) En dröm som känns lite mer realistisk är dock att jag snart får mina bruna kängor (köpta förra hösten) som står hemma hos föräldrarna i Malung, ska se till att de kommer ner till mig snart :)
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!