Sökes: Boende Grebbestad

Då var jobbdagen slut och jag sitter och myser i soffan :) Var mycket folk idag men blev ändå inte så panikartat så var riktigt nice, blev ett par timmars övertid men vad gör väl det! Väl hemma så fanns det faktiskt en ledig dusch med varmvatten och nu har jag nyss varit duktig och gjort en god äggröra till mig själv. Fin dag.
(Haha lagom kräsen - en dag utan kaos och man älsklar livet)
 
Det har ju hela tiden varit lite luddigt med hur länge vi skulle få bo kvar på campingen och hur länge jag skulle jobba kvar på cafét.
Nu visar det sig att den 15 september blir vi mer eller mindre utkörda härifrån, men jag ska jobba ytterligare nån vecka efter det så nu behöver jag någonstans att bo från mitten av september till slutet av sept/början av oktober. Har redan ett par krokar ute men vet du något så får du ju gärna säga till :) Låg hyra är viktigare än hög standard - en säng så klarar jag mig bra.
 
Känns skönt att ha så länge kvar på Sjögrens, många sommarjobbare slutar ju nu om ett par veckor bara och är jäkla glad att jag får vara kvar längre. Trivs som fisken.
 
Vad som händer där efter otober vette fan dock. Någon som har något förslag? Funderar på örebro och plugg, fast det är ju det där med att satsa fyra år på något man inte är hundra på att är rätt. För ärligt talat vet jag ju inte alls vad jag vill jobba med. Jag trivs skitbra i servicebranschen men jag tror inte att jag kommer vilja hålla på med det jämt, på längre sikt vill jag nog ha fasta arbetstider och kanske till och med lediga helger. Ekonomi har lockat länge men ska jag verkligen satsa på civilekonom? Eller en vanlig treåring ekonomiutbildning? Eller kanske marknadsföring som jag också varit sugen på? Högskola, KY....??
Eller så mutar jag min pojkvän och får honom att åka till Australien med mig i vinter. Fast det kostar massa pengar, kanske Spanien istället? Eller va fan Asien är inte så jäkla dyrt bortsett från biljetten, det skulle ju kunna vara något? Eller?
 
 
Nu ska jag nog säga puss och hej innan jag får ett error-meddelande om för långt blogginlägg. PUSS
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!