Solsken

Tänk att jag faktiskt hade tur med vädret för en gångs skull!  Gick jättebra på jobbet (lagom med folk) och slutade vid två. Solen sken så har slappat hela eftermiddagen med en bok och imorgon börjar jag tolv så får sovmorgon :) Guld värt, känns lite som att man fick en ledig dag och det är helt klart välbehövligt. Jobbar tolv till stängning imorgon och onsdag, sen morgon/förmiddag på torsdag och efter det är jag ledigt i TVÅ dagar. Familjen kommer lördag, jag kommer söndag och sen är jag ledig i ytterligare tre dagar undertiden som de är här - hur bra?!
 
Har som sagt bara tagit det lugnt nu under eftermiddagen, tänkte ringa och se om jag fick lite sällskap för ett glas vin eller två men blev så jäkla trött så nu har jag hyrt en film över nätet istället och ska lägga mig tidigt, sova så många timmar det bara går inatt. Anton har dragit hem till sin familj är så ensam till onsdag eftermiddag, men tänker att jag ändå jobbar hela dagarna båda imorgon och onsdag så kan käka middag på jobbet och sen ta en tidig kväll så gissar jag att tiden går fort.
 
Ska se om inte filmen buffrat tillräckligt nu, streamar från film2home.se och även om jag tycker att det är en jävligt bra tjänst så fungerar den inte klockrent med internat här så får pausa lite emellanåt. Blir kanske lite tv3 play sen också - vem fan behöver tv liksom... :P
Nu kurar jag ner mig i soffan igen, men saknar min älskling :( <3 Puss på honom och alla er andra :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!