Städning: Check!

Ett problem med att bo på liten yta är att det väldigt fort blir att se stökigt ut, räcker med några saker på fel plats så ser hela stället ut som ett bombnedslag. Nu har jag varit krasslig i en vecka ungefär, det har varit lite mer jobb och vädret har varit helt jävla ostimulerande = det har blivit mer än ett par saker på fel plats så att säga.
Nu till det positiva med att bo på liten yta, nämligen att det är väldans smidigt att få det rent och snyggt igen. Trots att jag är lite sliten offrade jag en timme ungefär och då hann jag med att få det riktigt fint i hela vagenen och förtältet, plus städa kylen, torka alla ytor och grovrengöra badrummet. Fräscht!
Vad som är mindre fräscht nu är jag, men ska slänga mig i duschen så fort jag lassat i ett par maskiner nu snart när vi har tvättid :)
 
Förresten, gissa vad som damp ner i postlådan idag? (Nu ljög jag, gissa vad som fanns att hämta i receptionen på campingen idag)
 
 
Den här ursnygga klänningen i spets - dock är min inte kritvit utan drar lite mer åt beige. Såg den på chicy.se (och det är också därifrån jag har lånat bilden) och blev störtkär, något lycklig jag blev när jag sen hittade den som "köp nu" på tradera för drygt en hundring mindre än på chicy. Fick den som sagt idag och den är skitsnygg, alla tags var kvar också så riktigt nöjd med att jag inte köpte den direkt från hemsidan. Gillar stylingen på bilden, men kommer nog också bli med brunt flätat bälte eller kanske skinnvästen - nu är det bara sommarvärmen som saknas, annars lär jag ska få matca min fina klänning med mjukisbyxor och täckjacka istället.
 
Nej, dags att dra och tvätta kläder samt mig själv. Puss puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!