What a day

Tog mig igenom dagen tillslut, men roligt har det inte varit. Kände från start att jag nog mest bara borde ligga inne idag - absolut inte hålla på och serva människor och leeee. Men äsch, man får ha såna dagar också och allt gick bra på jobbet även om det var riktigt mycket folk. Man kunde ju önska att det skulle vara stålande sol hela tiden så skulle både ledigheten och arbetet bli lugnare ;) Fast det är ju bra att man har mycket att göra också, absolut hellre det än för lite gäster!
 
Humlan har varit lite krasslig idag. Hon startade som vanligt när jag åkte hemifrån, men sen när jag hade varit och tankat fick hon inte igång alls vad jag än gjorde. Fick lämna henne där för var ju påväg till jobbet, och nu när jag kom tillbaka startade hon direkt. Dock gick jag in i butilken här på campingen och när jag kom ut var det lika igen.
Problemet verkar alltså vara att hon inte vill starta flera gånger på kort tid, någon som vet vad det är kan bero på?? Tändstift eller något? Ska gulla lite med henne när jag blivit ledigt, batteriet behöver också laddas för varken elstart eller lampor har fungerat på ett tag nu.
Ibland tar jag verkligen tag i saker direkt och är jäkligt effektiv men senaste tiden har jag bara varit seg. På fredag när jag blir ledig ka jag först sova ut och sen få lite ordning här! Mår inte bra av att känna att det är massa småsaker måste göra heller.
 
Nu blir det film och en macka för mig. Fortfarande ensam hemma så tar en tidig kväll. Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!