Shopping! :)

Igår blev det en ganska spontan tur till kupolen med familjen! Var jättekul att komma ut och göra något, ta en lunch och strosa runt, dessutom var det riktigt uppmuntrande att se att inte allt för länge borta var träden gröna och våren igång på riktigt.. Är nog snart vår tur också, än så länge ser ju många träd lite trötta ut.

Fick "en slant" från en släkting innan avfärd och nu var jag faktiskt slösaktig och helt enkelt la det på kläder till mig själv! Det bästa vore såklart att sätta in på sparkontot för att ha lite mer att leva på under juni, men var så kul att få köpa lite nytt och sommaren kommer lösa sig ändå :)

Var ju mängder av fina sommarnyheter i alla affärer, men räknade ut att mest för pengarna får jag om jag köper lite fina linnen på HM så där blev det tre nya för totalt 198 kronor - gilla! :) Underbart med nån sommrig top, för jeansshorts har jag så då klarar man sommaren bra sen. Dessutom fick jag tag på en bikini(!) på new yorker. Hur många år har jag inte letat efter en fin bikini, istället för att bara köpa en svart basic på hm vart femte år.. Riktigt nöjd är jag!
Sen var mamma jättesnäll och jag fick en klänning av henne :) Blå långklänning med blommor på, från Rut m fl. Riktigt snygg och i skönt material, också något jag letat efter i evigheter men är man knappa en och femtio så svämmar det inte över av långklänningar som inte är en halvmeter för långa :P




ALLT var dock inte blått med blommor ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!