Måndag

Hej där!
Jobbet i fredags gick bara bra trots förkylning :) Var ju rätt sliten såklart, men inte mer än att det gick. Hade lite funderingar på att ut sen på kvällen eftersom jag slutade redan klockan åtta, men insåg att jag var för däckad så det fick bli mat, vin och sen sängen!

Lördag däremot blev det utgång! Ägnade dagen åt att sova, vila och slappa och sen efter middagen for jag för att träffa Kakan och Priik. Efter några cider och lite chit chat drog vi ner på byn och så spenderades kvällen där och på Toms. Var jättekul att träffa tjejerna, men allvarligt så är kanske inte Malungs uteliv det bästa man kan uppleva :P Var väl mycket folk och så, men en nice nattklubb istället hade jag inte tackat nej till kanske. Speciellt inte när det började spöregna xD Jaja, blev en trevlig kväll iaf :) Lite förvånad blev jag dock när man kom hem och såg att klockan var fyra, var så ljust så det kändes som mitt på dagen och jag var skitpigg...

Åh! Idag har äntligen ett av mina spontana påhitt lyckats ^^ Blir örebro till helgen nämligen, familjen tar en trip med husvagnen och jag spenderar fredagen hos Priik! :D Lördag blir nog stan med familjen följt av grillning på kvällen, sen hemfärd någon gång på söndag. Känns som en bra tur!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!