Te!

Visst är det så att man bli frisk av te och vila? Jag kör på det idag iaf, vaknade upp med en elek hals. Dra igång en film snart känner jag och sen blir det nog att stanna i soffan, jag som var taggad att åka och skaffa gymkort..! Men ja, kanske lite väl onödigt med tanke på att jag måste vara frisk för att kunna jobba på fredag.

I övrigt har väl de senaste dagarna varit lugnet efter stormen.. Får se om det blir lite mer fart till helgen? Jobb på fredag - tror det blir jättekul för är säkert en hel del folk i rörelse då! :) Sen om det är fint väder på lördag så vore en sväng på marknaden och sen lite grillparty inte helt fel.

Nej. Soffa. Te. Nu.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!