Glad midsommar!

Glad midsommar på er! :) Hoppas alla har en bra dag på g?
Själv ska jag snart dra iväg på jobb, men jobbar bara fem timmar och har fått riktig sovmorgon så gör inte så mycket :) Hoppas att min väntande trio är iaf en aning nyktra när jag kommer hem bara ^^
 
Efter jobbet blir det en sväng hem för att byta om (till vad?? Varmt, bekvämt, snyggt om sommrigt - öh), fräscha till sig en smula och sen ta sill- och ciderburkarna i en påse för att bege sig på lite fest. Förfesten slutar vid elva och då blir det väl party i grebbestad som står på schemat men där planerar jag starkt att skippa alkohol för börjar jobbet klockan tio imorgon så ska vara körklar innan det är tanken.
 
Förresten tjatade de igår på radion om höga pollenhalter och tusan jag tror jag har åkt dit. Är inte det fräschaste på två ben just nu och astman har jävlats några dagar.. Proppar i mig medicin och hoppas på det bästa! :)
 
Nej, svepa i sig kaffen och ta ett drag med mascaran då kanske!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!