Sovmorgon!

Idag längtar jag efter sol! Tyvärr ser det ut som att jag får vänta, väderprognosen verkar inte så lovande vad gäller varken sol eller värme. Å andra sidan kan gråa slappa dagar vara helt okej de med, är ledig och än så länge har jag mest legat i sängen och läst, surfat runt och druckit kaffe :)
Anton jobbar förmiddag idag vilket betyder att han slutar redan vid två så ska snart göra mig iordning, diska och förbereda lite lunch tills han kommer hem. Tänkte nämligen övertala honom att vi ska åka till tanumshede idag så får se till att annat blir gjort först ;)
Varför tanumshede kan man ju fråga sig och det undrar nog egentligen jag med. Grejen är att jag är riktigt shoppingsugen och det är för lång till något köpcentrum men däremot så finns hedemyrs på ganska nära håll. Hedemyrs är en stor ica-butik med både prylar och billig mat så där skulle man ju kunna strosa en stund känner jag. Förutsatt att det inte börjar regna (humla+regn=inte kompisar) (ps. humla=moped).

Imorgon är det jobb igen! :) Då får jag dessutom ett schema så det går att planera lite framöver - håller en tumme för midsomamrhelgen men tror nog inte för mycket. Vore dock skönt om man iaf fick ett par timmar i solen att äta en sillbit eller två innan man måste krypa till kojs igen, hur man nu ska kunna sova när man bor på en camping på västkusten...

Nej seriöst, snart halv ett. Dags att kravla sig iväg till duschen! Ha en fin dag, puss och kram!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!