Fredag

Åh nej vad trött jag är idag! Börjar jobbet nu klockan tolv och ändå har det inte blivit något vettigt gjort alls innan, sitter bara komalikt i sängen. Får hoppas jag piggnar till när jag väl är igång sen!
 
Jobbar den här helgen med, egentligen är det äntligen dags för mig att få lite ledig helger (varannan! :) ) men bytte nu faktiskt. Ledig nästa helg istället och också kommande måndag för då hade Anton en ledig dag så vi drar till Malung nästa fredag efter jobbet och stannar tre dagar :) Ska bli skönt att komma hem, och på slutet har jag längtat efter att åka bort en stund så ser fram emot att sätta mig i bilen och tuffa iväg! Inte för att jag längtar bort från något här, men ibland får man ju ryck och känner för att bara dra och göra något annat.
 
Nej, tiden går fort! Dags att dra sig mot mitt nyrenoverade och superfina jobb - hade stängt tre dagar i början på veckan, har fått nya montrar med mera och i onsdags var jag och de andra med och fick stället från kaos till skinande rent. Underbart!  :)
 
Ha en fin dag! Pusspusspuss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!