Arbetslös och snart bostadslös!

Haha ja, det är så det ser ut nu :) Fast ändå helt enligt planerna måste jag ju tillägga!
I fredags gick jag min sista arbetsdag på sjögrens. Hade ju sagt upp mig med några veckors marginal för att faktiskt hinna med allt jag vill och måste nu i juni.
Var underbart väder i fredags så vi var ett gäng som träffades för att sola, grilla, dricka öl och leka i fina vädret, bra sätt att fira in arbetslösheten.
 
Under helgen drog vi till göteborg så nu har vi skrivit kontrakt för lägenhet i örebro! 12 augusti flyttar vi dit - nya äventyr! Fast det hinner jag inte tänka så mycket på än faktiskt, för innan det har vi ju den där bostadslösa tiden från 1 juli-12 augusti och 30 dagar av den tiden ska vi ut och luffa!
Danmark, tyskland, tjeckien, ungern, österriket, italien, schweiz, frankrike, belgien... Mycket att hinna med på en månad men många länder blir bara att resa igenom / att vi har en stad vi vill besöka innan vi drar. Framför allt är det Italien som det ska luffas runt lite mer i. Så ser planen ut nu iaf, men jag räknar med att den ändras under resans gång.
 
Meeen, först och främst så ser jag nu fram emot att familjen kommer hit i veckan och hälsar på :)
 
Så, liten update iaf :) Finns mycket att berätta om just nu - ska kanske bli duktig och skriva lite mer så ni får höra om tågluffen och allt annat som händer. Nu ska jag pussa på min karl som just kom hem från jobbet. Dagsutflykt i solen idag kanske? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kakan

Åh va härligt det låter med lite nya äventyr! :D <3

2013-06-06 | 20:13:07
http://carolinethedback.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!