HSP - done!

Hej och välkommen till verkligheten!
Haha det känns faktiskt lite så, har ju pluggat till högskoleprovet en stund och nu är det så jäkla skönt att det är klart! Egentligen har jag gillat att plugga (om jag inte hade gjort det hade det ju varit väldigt dumt att söka in till skolan igen) men det har känts som en sån press att alla planer framöver hängde på ett provtillfälle så nu är jag glad att det är gjort och man kan komma ur bubblan.
 
Jag har sökt in för att plugga till civilekonom i Örebro. Intagningspoängen där har legat på 1.1 senaste åren och nu skrev jag 1.25 (kanske egentligen 1.3 om man ska vara sån, men från i år börjar de med två decimaler) så även om jag inte har så goda marginaler som jag kanske hoppats på så tror jag att det ska räcka. Normeringen är ju inte gjord än, men räknade på tre gamla normeringstabeller och fick exakt samma resultat så ska nog inte skilja så mycket.
 
Nu ska jag ta och pallra mig till jobbet! Ska se till att uppdatera mer här framöver nu när jag faktiskt både har lite mer tid och dessutom känner att det händer en del så har lite att skriva om :)
 
Ha en fin dag och hoppas att solen skiner hos er med! Puss puss puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Priik

Åh ja, kom till Örebro!! komsi komsi ;) <3 <3

Svar: Till hösten är jag där! :D Har som sagt redan sökt in så bara inte antagningspoängen ökar JÄTTEmycket så är saken klar ;) Och annars är det mycket möjligt att vi ändå flyttar till hösten och försöker få ett ströjobb för att sen kunna söka in igen i januari :) <3<3
ikkita.blogg.se

2013-04-09 | 12:09:06
http://erikashundliv.blogg.se
Mamma

Klart att solen skiner;) Ha en bra dag vännen<3

Svar: Härligt det! :)
ikkita.blogg.se

2013-04-09 | 12:52:59
Erika Dahm

Åh ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D <3

2013-04-09 | 20:09:09
http://mittlivsomjag.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!