På luft och kärlek

 
 
Här kommer bilderna på tatueringen! Vad tycker ni? Jag älskar den!
 
Det är min lilla frihetssymbol. Att våga, att inte känna sig låst och att se möjligheter istället för problem. Texten var från start tänkt som en egen tatuering men valde att kombinera dem istället. När jag var liten sa mamma och pappa att jag var en tjej som levde på luft och kärlek, jag tycker det är fint att ha med just det citatet som en del i min påminnelse till mig själv.
Svalan har jag tänkt på länge och det känns underbart att ha den på mig nu - hemma! Det senaste 1,5-2 åren har jag levt så fri som jag vill och det tänker jag (försöka) fortsätta med!
 
På tal om det kan jag ju nu också berätta att jag i förrgår sa upp mig från jobbet, nya äventyr väntar. Till sommaren reser jag ut i europa och vem vet vad som händer sen.
 
Tack CJ som tecknat och tatuerat, och tack Anton som hjälpte mig att ta bilder ;) Modell lär man ju aldrig ska bli, men det är ändå kul att försöka ta lite finare bilder än något eget skak med mobilkameran ^^
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!