Söndag

Ingen toppdag alls! Förkylning som drog igång igår, tog mig genom arbetsdagen då (gick till och med bra när jag väl var igång) men idag var det kört, efter 3,5 timme blev det att åka hem. Inte fan tjänar man pengar på att sitta hemma och ha tråkigt och hosta heller. Dessutom hatar jag att åka hem och lämna de andra i sticket.
Väl hemma tänkte jag väl att man iaf kunde ha mysdag med älsklingen som ju är ledig idag, men blev snabbt bortprioriterad för dataspel (besvikelsen i hans blick när jag kom hem tidigt så han inte skulle få leka ifred hela dagen..) så honom såg jag först till middagen i vilket fall.
 
Nej, usch för den här dagen men man kan ju inte vara på topp hela tiden :) Blir en tidig kväll och imorgon är det ny dag och nya tag!
 
Hoppas ni har haft en bra helg! <3 Jag körde förresten min "helg" tidigare i veckan, fotbollskväll på baren i onsdags och i torsdag lyxade vi till det med trerätters här hemma tillsammans med lite vänner!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!