Måndagsmys

Idag är en bättre dag! Fortfarande förkyld men hostan har lagt sig så nu är jag bara lite trött och sliten, vilket faktiskt inte gör något för är ledig och det är dåligt väder så stannar gärna inne :) Pysslar med lite smått och gott som behöver göras, ska gå ut och se om inte min deklaration kommit så jag kan få den gjord också.



Världens största mugg, håller den precis framför mig så den är verkligen så stor som den ser ut ^^ kaffe i sängen är det bästa med att vara lite sjuk!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mamma

Deklarationen ligger hos oss..hörs ikväll.

Svar: Nehej, den ligger hos mig allt :) Pappa postade den förra veckan :)
ikkita.blogg.se

2013-04-15 | 15:05:41




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!