Slalom!

Haha, här är bilden jag egentligen tänkte visa innan jag fastnade i spanienfotona!  Det är alltså JAG på bilden. På ett par SKIDOR, utomhus i SNÖN. Yep - det här såna här saker som förtjänar ett bildbevis. Dessutom hade jag faktiskt riktigt kul så det är mycket möjligt att det blir någon mer tur ett annat år :) Känner mig lite extra tuff med de rosa toffsarna också..
Nu har älsklingen fixat mat så ska äta och sen ta kvällen! Jobbade em idag och fm imorgon så då hinner man inte med så mycket emellan, fast sen är jag ledig på torsdag så blir lite helg mitt i allt! Ha det fint! Pusspusspuss
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mamma

Sötnos<3

2013-04-10 | 18:36:10




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!