Sälen

Ni vet innan man åker iväg på något kul att man tänker att man ska ta ungefär en miljon fina bilder? Och ni vet hur det aldrig blir av?
Ett par mobilbilder lyckades jag knäppa, i övrigt var det Anton som skulle fota men han tog ju med en urladdad kamera så blev inte mycket gjort där heller ;)
 
I vilket fall så hade vi det jättebra i sälen! Kom fram fredag kväll efter att första ha stannat i Malung för att låna skidsaker till mig och äta middag hos föräldrarna - mycket trevligt! :)
Kom tillrätta i stugan, drack lite vin och sen drog vi ut i backen för att åka sopsäck! :P Det var inte riktigt min idé, själv röstade jag för Harrys (ett av sälens bästa partyställen och som dessutom råkade vara vår närmsta granne) men hade lite otur med köerna så killarna fick sin vilja igenom, backen var inte många meter bort den heller så hakade och var faktiskt ganska kul!
 
Lördag var det då dags för slalom, och jag var inte taggad. Knappt stått på ett par skidor i hela mitt liv så var övertygad om att det skulle gå skit och göra ont. Krånglade ändå på mig all utrustning för är det skidresa så är det skidresa.. Och vet ni? Det gick jättebra! :D Jävla stolt, tyckte det gick riktigt bra efter några åk och när skidläraren Anton sa att jag gjorde rätt så blev jag mycket nöjd. Åkte bara i en lätt blå backe - ingen idé att ta sig vatten över huvudet - men två gånger åkte vi en ankarlift lite högre upp där det var brantare och trots att jag råka sätta mig en gång så är jag glad att jag testa.
 
Lördag kväll kom Stina och några kompisar till henne, blev förfest och sen utgång på Harrys! Insåg återigen att klubblivet bara känns mer och mer meningslöst för varje gång men hade ändå kul :)
 
Fortsätter senare :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!