Letar boende

Om någon som läser här har något tips på boende i Örebro så får ni hemskt gärna säga till! :)
 

Sitter nämligen och letar för fullt, har gjort intresseanmälan på antagligen alla fastighetsbolag som finns i örebro vid det här laget - blir helt snurrig i huvudet av att skriva alla våra uppgifter om och om igen :P
Kollar också på blocket, men där är det mest sånt som hyrs ut över sommaren än så länge, vet inte om man egentligen är för tidigt ute (vill ju flytta i augusti) men tiden går ju så jäkla fort så snart är det väl för sent istället. Ska lägga ut egen annons på blocket också, och börja ringa runt till alla fastighetsbolag och tjata. Vilken hets!
 
Har visat sig att jag räknade fel när jag rättade mitt högskoleprov, vad ju lite trött och nervös vid det laget. Blicken gled över i fel rad och nu när jag kontrollrättade mot hemsidan så visade det sig att jag fått högre poäng än jag först trodde.
Antagligen hade jag klarat mig ändå, men nu när det blev högre känner jag mig 99.99% säker på att komma in (haha, snacka om att jinxa eller?) så nu vill jag verkligen komma igång med att hitta boende också!
 
Så som sagt, alla tips är välkomna! Ni kanske känner någon som ska flytta eller så? <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!