Ledig fredag och påväg mot Malung!

Nu har tiden gått så där jäkla fort igen, helgen försvann i ett virrvarr och efter det fortsatte det att rulla på. Idag är det iaf fredag och jag är ledig!! Fyra dagars helg, lyxigt värre och väldigt skönt. Anton jobbar idag men bara till klockan ett, så när han slutat åker jag och hämter upp honom och sen drar vi direkt mot Malung.
Ska hem och umgås med familj och bara ha det gött, hoppas på fint väder för ska ut och byta till mina sommardäck som är där uppe (lite sent, fast har inte dubbar på vinterdäcken så det är okej). Haha ja hoppas det är fint väder av andra anledningar också såklart! Här skiner solen och det verkar bli en vacker dag, men man vet ju aldrig med lilla Malung ^^
 
Idag är också en av de få gånger jag ska åka någonstans och utan att det bara blir stress, ligger kvar i sängen faktiskt och bara njuter av frånvaron av panik. Städade och packade det mesta igår, resten går fort - börjar känna att man är ganska van vid vad som ska med och inte - sen tror jag allt att det blir en lunch på jobbet innan jag drar :)
 
Nu ska jag koka mig lite kaffe och sen sätta fart! Pusspusspuss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!