blaha

Igår = Kass dag följt av jobb
Idag = Kass dag följt av jobb. Men ska träffa Anny för en fika innan jobbet så har iaf något att se fram emot. Längtar till imorgon när jag får träffa Terje igen, våra arbetstider går ju ihop sådär lagom bra nu: Han 06:30-16:15, jag 17:00 fram tills omkring 22-23. Jag är inte vaken när han går till jobbet och han är inte vaken när jag kommer hem från jobbet. Egentligen är det skit samma, två dagar, kom igen. Men just de här två dagarna hade jag behövt lite kramar från min bejbi.

Oh well, nej. Ska packa arbetskläder, snygga till migoch sen börja traska ner mot byn. Sitter i källaren nu men ser hur malungsbor på facebook skriver något olycksbåande om snö?! Jag vägrar att det snöar. Jag går inte med på det, då kommer jag verkligen sjukanmäla mig och stanna här. (Nej det kommer jag inte för jag är en fattig och desperat jävel, men ni fattar).

MEN! Något positivt i det hela. Igår talade jag med körskolan och nu är allt bokat och klart! Blir intensivkurs vecka 19 & 20, teori och halka vecka 21 och sen uppkörning vecka 22, den första juni närmare bestämt. Så om jag klarar det så har jag körkort hela sommaren sen, vilket vore nice :)

Nej, dags att dra.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kakan

Å va spännande å kul med körkortet nu då! :D Det kommer nog gå kanon bra :)

2010-04-21 | 21:47:44
http://carolinethedback.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!