Brum

Åka bil bil bil. Ja, jag är inte så jävla pepp på att köra. Och jag är inte så jävla bra på det. Men jag jobbar minnsan på och det går allt åt rätt håll! Senare i veckan (torsdag? bör kollas upp) har jag en dubbellektion med körlärare och där pappa är med. Då skulle vi allmänt kolla lite och få tips på vad vi kan träna på hemma. Sen får jag dörmkyra med pappa i 1½ vecka och sen drar det igång. Åhherregud.

Nu ska jag snart packa mig i säng för ska upp helt okristligt tidigt imorgon (06:00). Mimmsan ska nämligen till örebro och i brist på annat sådär så följer jag med. Fönstershoppa (eller vi hoppas att det bara blir det. Jag är verkligen för fattig för ha-begär) och passa på att övningsköra på vägen hem också. Får se hur det går med icke-köpandet, för fick just en vision av ikeas köksavdelning. Åh, det bästaste med att jag förhoppningsvis snart ska flytta är att då får jag inreda igen. Och just just nu har jag fått för mig att jag vill ha nytt porslin, därav hela grejen med köksavdelning.

Nej! Nu ska jag borsta tänderna och sen mysa ner mig i sängen där älsklingen redan ligger och väntar på mig <3 Natti!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!