Fredagsmys

Fredag!! Det är toppen, fredagar är alltid lika bra (även om man råkar vara förkyld och även om man inte har haft någon arbetsvecka som just tar slut). Terje slutar tidigt idag, så jag tänker kidnappa honom för att se på film och mysa nu i eftermiddag. Solen skiner så jag kanske ska orka ut en stund, om så bara runt området. Har i stort sett bara sovit och vilat senaste dagarna och känner mig faktiskt lite bättre idag så ska kanske ta och försöka få i min lite frisk luft nu också.

Fick lov att sjukanmäla mig för imorgon kväll, vilket suger. Känns inte okej att bli sjuk en av de få gånger jag har chans att jobba. Fast inte så jättemycket att göra. Hade det handlat om att sitta på kontor så visst, det kanske jag hade orkat med lagom till imorgon. Men att stressa runt och servera mat när man hostar, snuvar och mest vinglar runt tror jag inte blir så uppskattat :P Oh well. Med lite tur blir jag iaf så pigg att jag hinner träffa Anny<3 en sväng! :)

I övrigt så känns det lite som att jag just nu står högs upp på ett berg. Står helt, helt stilla men snart. Jag vet inte, men det kan bli så att det händer ganska mycket på ganska kort tid ganska snart. Får se hur allt blir, jag är så velig och just nu är min hjärna full av snor så den orkar inte tänka utan jag mest följer med och ser vart jag hamnar. Jag önskar bara att sommaren var längre, att den kom nu och aldrig tog slut - det skulle liksom göra alla planer mycket lättare. Det vore perfekt. Vi kanske satsar på helt fel land här? Kanske borde flytta till typ spanien och inte finland? Fast å andra sidan. Vi är 21. Vi hinner flytta både hit och dit.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!