Kära bekymmer

Herrejösses vad rörigt det mesta känns. Fast liksom, på ett bra vis. Jag har iaf skrivit och bett om ett arbetsintyg från hotellet, och bara jag har fått det kan jag skicka in ansökan till skolan. Så allt det ligger på is en liten stund nu så jag lägger all fokus på boende och moppe istället.
Igår kväll ringde jag och gjorde intresseanmälan på en stuga och en lägenhet, men har inget större hopp. Allt blir tagit direkt så känns som att vi har mycket lättare att hitta något under sommaren när vi är på plats och kan gå på visningar. Men jag kämpar på ändå, det kanske lönar sig. Ska fylla i och skicka in så vi hamnar i lite mer officiella bostadsköer också. Idag.

Sen är det ju det här med moppe. Jag vill, men ska jag? Det tål att tänkas på, helt klart. Fast utbildingen drar igång först om nån vecka så har tid på mig men ja. Vem vet vem vet.

Nej, dags att hoppa i duschen och komma igång nu! Ska hinna fixa och dona och sen ikväll blir det nog lite grillparty. Najs!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!