Skattefria jag

Här har jag gått och väntat och väntat på min deklaration, och nu när jag ringde så visade det sig att jag inte får någon. Däremot kommer jag få tillbaka alla pengar som jag skattade bort under 2009. Maha :D Sen har jag ju inte tjänat så mycket och därmed inte skattat så mycket så några enorma slantar blir det ju inte, men det blir väldigt välkommet ändå. Sen krångelkrångel så kommer jag få det i augusti istället för vid midsommar men jaja.

Tror jag håller på att dra på mig någon mysig liten förkylning också. Ska häva i mig en bunt vitaminer osv så blir det nog bra :) Kan ju inte bli sjuk just när jag ska dra igång med körkort heller. På tal om så ska jag ringa körskolan nu, se om vi kan boka alltallt :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!