Äta äta kräfta kräfta

Så var det lördag igen, tiden går ju verkligen helt galet fort! En skolvecka kvar bara(plus ett par dagar när vi inte komma ha just någon riktigt lektion), sen är det plötsligt jullov och halva utbilningen är avklarad. Sjukt.

Men just nu är det en vanlig lördag och jag fördriver den genom att slappa och dricka apelsinjuice. Ska plugga lite också, till prov i turism, men det känns inte så betungande. Imorgon ska Terje vara ute och smida hela dagen så jag tror jag ägnat mig åt skriftliga arbetet i matlagning då istället :)

Bättre sent än aldrig: Ikväll blir det kräftskiva! Eller ja... Det är bara jag och Terje, så man skulle nog mer kunna uttrycka det som att vi tänker käka kräftor till middag. Iaf, har köpt hem lite gott till så jag längtar redan, mumma! Har fuskat och köpt färdigskolade kräftor på burk också som man ska göra någon röra av - så man har en chans att bli mätt också^^




Nej, undrar om man ska krypa ner under täcket och läsa lite bok innan pluggrycket? ^^

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!