Dan före dan före

Har fått sova ut och det känns fint! Sen gick jag upp och bokade biljett, fick bli viking den här gången för hade glömt att eckerö inte kör morgonturen på torsdagar. Men det var inte så noga, lite extra att köra sen men det är det värt om vi kan vara framme ca 16 istället för 21.

Tänkte steka ett ägg till lunch fast sen kom jag på att jag var sugen på god mat, så jag gjorde wok istället. Sen kom jag på en till sak, nämligen att det vore smidigt att slippa göra middag idag när vi ska packa så då gjorde jag massa wok istället.

Okej, att göra:
- Rensa kyl och ut med sopor
- Diska
- Städa undan lite
- Tvätta sängkläder
- Skriva ner bokningsnr
- Slå in sista klapparna
- Och såklart: PACKA

Sååå, det kanske vore den bra idé att sätta igång? Bara fyra timmar tills Terje är hemma och vid det laget hade jag ju egentligen tänkt vara rätt klar så vi kunde gå igenom det sista tillsammans, käka och lägga oss tidigt så man är pigg och pepp imorgon.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!