Lite uppdatering om allt

Tudelu!
Dåligt med uppdate här kring jul, och kan nog inte lova något förbättring heller. Jag är i alla fall i Malung och har haft ett par riktigt mysiga julfiranden - först med bara familjen och dagen därpå med släkten. Partat har man också gjort och då fick jag möjlighet att träffa lite fiiiiina människor. Kanon!
På tal om fina människor så har jag just ägnat eftermiddagen åt att stämma dejt med en del av dessa, så närmaste dagarna kommer bli helt super!
Sen blir det nyår också ja, hejhopp. Det tänker jag fira med Terje, familjen och morfar. Underbart lugnt och mysigt och precis vad jag känner för. Vi satt och kollade i massa recept och fastnade för en bunt förrätter, vilket ledde till kommentaren "kan vi inte bara äta förrätter och så efterrätt?!!!!", och så kom vi på att visst fan kan vi det, vi kallar det bara för tapas. Så OJ, vad mycket god mat vi har förberett för nu, och inte minder än fyra desserter (allvarligt talat, ja). Herregud.
Vad mer? Jo, sen på nyårsdag så fortsätter firandet pga. 1) Jag fyller 22 & 2) Jag och Terje har då varit förlovade i tre år <3 Så jag kan tänka mig att det blir mysmiddag och bara ha det gott då med, och sen dagen därpå kommer släkten (vi ger dem en dags vila från nyår, kändes schysst).

Men allmänt sådär: Jag har det underbart bra, det är skönt att vara hemma, att mysa med familjen, Axi, släkten och vännerna och bara fylla på massa energi.

Nu tänker jag krypa till kojs, ha det fint alla <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kakan

Kan knappt fatta att det redan har gått 3 år sen ni förlovade er! :D Tiden går verkligen sjukt fort! Men jag säger grattis lite i förskott redan nu iaf ;) <3

2010-12-29 | 01:04:38
Mikaela / Ikk

Nej jag vet, tiden bara försvinner ^^ Tack gumman :) Ses imorgon!! :D

2010-12-29 | 16:11:45
http://ikkita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!