Ojdå.

Okej. Det här löser sig. Inga problem. Jag får helt enkelt anväda mig av en miljon kassar? För att titta på högen på kläder, sen titta på väskan och dessutom ha i åtanke att jag behöver mer än kläder - det räcker ganska bra för att jag inte ens ska vilja börja.
Bara en sån sak som att jag vill ha med min älsklade morgonrock, bara den fyller ju hela väskan!
Terje kommer att komma hem, hämta en väska och sedan lägga ner: ett par jeans, två tröjor, fem t-shirts, en skjorta och lite underkläder. Sen är han klar. Och jaaaaaag då? Och då har vi inte ens börjar snacka om alla olika skor....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kakan

Haha! Det e verkligen hopplöst att packa när man ska va hemma en längre tag.. Man vet ju inte vad man ska ta med eller hur man ska få med sig allt ;D Hopplöst ;)

2010-12-22 | 22:53:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!