Partyögon

IsaDora har senaste åren gett ut eye shadow palette, som är fem snyga skuggor som går bra ihop men också passar finfint var för sig. Knappast ett nytt koncept, men gillar att utformningen av förpackningen och framför allt så brukar de ha riktigt snygga färger med! Jag köper sällan nya skuggor, och känns rikigt nice att då kunna köpa en palett som både är billig + innehåller alla färger som är inne för tillfället.

På lilla jul fick jag den här av mammi



Måste bara tipsa om att jag tycker den var suverän som partymake! Har bara en hemmakväll idag, men kändes för att prova lite så gjorde en jättesnabb skuggning med den svarta, och sen drog jag med den vita i ögonvrån. Mascaran tog längre tid än vad jag la på skuggningen, och ändå blev det jättebra! Gillar helt klart glittret också, som faktiskt inte faller ner allt för mycket på kinderna om man är lite försiktig.

Nu är det bara att planera in någon fest så man får använda det ordenligt då, fast tror att nästa tillfälle blir juldagen faktiskt. Förvisso är det lite party inplanerat till nästa helg - fast det är pjamasparty med glögg, film, spel och allmän tjejkväll sådär :P Men ja, hårdsminkad och pjamas, kan bli nya modet! :D

Tror iaf att det kan bli en toppenkväll, så håller väl tummarna för att det blir spikat. Täääänk om sotaren hinner komma så öppna spisen i vardagsrummet är igång tills dess i så fall??



Nej, tänk om man skulle fixa det sista i köket så det finns någon plats att fixa mat på sen när Terje kommer hem. Hu, mat. Fortfarande mätt efter vår galet goda lunch!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!