Snaaaaart

Åååååh fy tusan vad trött jag är, julhandlade på stan, tog bussen hem och fick ju sedan gå från bussen med kassarna. Inte att rekommendera, blev helt slut i mina stackars axlar.. Väl hemma fick man lite skitnyheter också, men låt oss fokusera på något trevligare nu!

Skoldagen var lagom ansträngande, hade utvecklingssamtal med rekorn och efter de drack vi glögg, åt pepparkakor och kollade på Draktränaren! Så vi fick lunch bestående av gröt och mackor med massa olika pålägg - gott, förutom gröten då ^^ Såg klart på filmen och sen fick vi sluta. Egentligen skulle vi till kyrkan också, men det var frivilligt och vår lärare för eftermiddagen hade just deklarerat att han inte hade tid med lektion då så jag kände att lite shopping var nog mer min stil än kyrkan.

Imorgon blir det sovmorgon för börjar först strax innan elva - då är enbart jullunch och avslutning som står på schemat så lär ju inte kunna ta mer än ett par timmar. Terje jobbar onsdag också, så då ska jag vara hemma och packa, städa, fixa. SEN, torsdag morgon, bär det av! :) Ska väl ringa och boka biljett redan idag kanske utifall att det är mycket folk.


Nej, har slängt i en tvätt och känner mig verkligen för förbannad och trött för att orka ta tag i disk eller något, så överväger att lägga mig och läsa istället. MAN HAR JU INGET PLUGG SOM MAN MÅSTE GÖRA NU, MOHAHAHAHA!!! (Åh ljuva tanke)

Natti
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!