What a day!

Jag känner lite som så att vaaad hände? Den här dagen har bara varit så flumm :P Hade först turism, vilket var jätteintressant idag då vi talade om kulturkrockar och värderingar. Hela lektionen bestod av diskussioner så var bara kul och knappast jobbigt. Sen på nästa lektion så spelade vi en spel :P När den lektionen var slut var klockan 10:40, och min nästa lektion började 14:15. Gick iaf och käka julmat (där sprack min diet by the way) och sen var det då bara att vänta. Och vänta. Och vänta. Faaaast även om de andra hade lektion så var det inte så superlänge, så kunde flumma med alla finisar under tiden iaf, och annars så satt jag och kolla på tv3play.

Så, efter att då ha väntat i tre och en halv timme går man på engelska, och gissa vad? Hon delar ut ett par papper, frågar om det är okej att vi kortar ner lektionen från två timmar till 45 minuter och sen lekar vi pipstopp resten av lektionen. AAAAH, jag känner att det vat väldigt nödvändigt att jag satt och väntade på det i flera timmar xD
Men för fan, jag var glad ändå, tills jag insåg att jag skulle missa bussen med ca. tre minuter och skulle behöva vänta i datasalen ytterligare en timme. MEN, då kom Janina som en räddare i nöden, så vi drog på shoppingrunda och sen skjutsade hon hem mig <3

Och gissa vad? Var på möbelreturen och hittade precis ett sånt bort som vi  har velat ha till whiskey-hörnan i arbetsrummet, och det kostade bara en tia :) Så nu ska jag överraska Terje lite är hn kommer hem. En ny dörrmatta fick jag också tag på, vilket ju känns helt okej för idag ska det nämligen göras om här hemma. Trött på att ha kläderna i kallhallen så stuvar om lite.


Nehej, plugga?? Gud vad jag är opepp, sista uppgiften så jag borde göra en liten segerspurt nu innan helgen så man kan fira riktigt på fredag och bara vara KLAR, men känns lite segt just nu, mer sugen på att först sova och sen städa, pyssla och göra fint.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!