Happiness

Åh! England! Cambridge! London!

Har haft en helt helt helt underbar vecka. Kan råda _alla_ att åka till Cambridge, det var den mysigaste och härligaste stad jag någonsin varit i. Allt var så fint och roligt. Ska inte tjata om det så ni blir allt för avundsjuka, men det dyker nog upp bilder snart iaf ^^
(Och vi har ätit så gott, och druckit gott, och haft picknick i en fin park, och åkt punt, och åkt rolig fjantig turistbuss, och sett på musikal, och åkt london eye, och och och!!! )

Nu är jag iaf hemma en sväng igen, och det känns ganska bra det med faktiskt. "En sväng" skriver jag eftersom jag snart ger mig av igen, till Åland. Det har nämligen hänt lite, nämligen:
- Jag kom in på skolan!
- Terje har fått jobb!
- Allt har löst sig så huset är vårt!

Vilket innebär att jag flyttar. Snart. Spännande, läskigt, roligt. Ojojoj.
Nej, nu ska jag logga ut, för risken finns att jag kommer fortsätta skriva i evigheter annars om tapeter och altaner och tak och inredning och och och. Ja, ni fattar.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!