Sol igen! :D

Åh, inget gör mig så lycklig som solsken (förutom Terje då).
Haft en urhärlig dag med solande och att sitta ute nu på kvällen, med stark sol, ett glad vin (eller två) och en cigg (eller två) var en riktig semesterkänsla. Nu snart vankas det god mat - mums! - och sen blir det mysslapp.

Var på jobbet idag också, hade förmiddagspasset i repan. Känner mig ganska övertygad om att min receptionistutbildning är rätt, för jag hade så jäkla kul. Att inte veta vad som kommer hända under dagen, få hålla på med massa olika småsaker och hoppa in och hjälpa här och där. Passar mig finfint, så tror att både utbildningen och den tjänst som det (förhoppningsvis) kommer leda till komemr bli bra för mig :) Dessutom är jag, tro det eller ej, riktigt sugen på att sätta mig i skolbänken igen så längtar faktiskt väldans.

Så har man fått lite goda nyheter idag också, så det känns på topp!
Åh, vad jag älskar sommar! Vad jag älskar att livet känns så fint när solen skiner. Och vad jag önskar att det kunde vara så jämt.





Ps. Saknar min älskling. Så mycket.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!