Vad var det jag sa?

Sa jag inte att allt löser sig? Visst?
Nu ringde mamma och de behöver hjälp på jobbet, så från och med kl. 13 idag så får jag jobba heltid enda tills mitt på dagen på fredag. Och eftersom jag omöjligt kan jobba både under veckan och helgen om jag ska hinna packa så hade jag plötsligt inget annat val än att tacka nej till hotellet i helgen (jobbet nu i veckan var mycket fler timmar så smartast att välja det). Det blir lite mer stressigt nu, men jag har ju hela kvällarna på mig att packa och fixa. Och jag kan med gott samvete ha helgen ledig att säga hejdå.

Nu blev det lite nervöst att helt plötsligt slängas in i ett nytt jobb sådär, men blir nog bra.  ^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!