Varsågod

De är allt bra snälla, de där på systemet. Inte nog med att jag fick en finfin ask, utan det var goda godisar också ^^
Tur för mig att jag är så snäll att jag alltid visar legget. Det känns bäst så, så slipper man de där mördande blickarn under de sekunder när de fortfarande tror att jag är 14.
Åh, kom just på att snart har jag ju ett nytt fint leg att visa upp! ^^





Idag har jag varit ute och "övningskört" lite också. Hade inget att göra så jag och Axi for till Nanny och drack kaffe och hjälpte till med lite don. Sen har jag fått skjutsa både mammi och syster till/från jobb/skola så nu börjar jag bli lite van att köra själv. Dock läskigt. Känns som att jag gör något olagligt. Men nähä.

Nu snart middag, sen kommer pappa nog snart hem från sin "arbetsresa" (aka. dricka whiskey och snacka skit med sina kompizzar) :) Sen hoppas jag att bejbi ringer upp snart också. Saknar saknar saknar :'(

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!