Dan före dan före..

Onsdag! Fredag närmar sig fort fort :) I vanliga fall skulle jag räkna ner dagarna till lördag (när vi flyger och kommer till tunisien) och inte till fredag, när vi bara ska till arlanda. Men finns några viktiga skillander den här gången.
1) Vi åker bil. Jag gillar att åka bil långt, så det blir kul roadtrip istället för seg tid på buss och tåg. 2) Vi ska spendera natten på hotell och inte på bänkar inne på arlanda. 3) Vi kommer fram på eftermiddagen i lagom tid för att äta middag och mysa i baren - istället för att kommer fram sent när man redan är trött och less.
Så ja, i jämförelse med min vanliga tristess så är ju bara detta värsta äventyret :P Fast ja, sen längtar jag såklart _ännu_ mer till lördag. Eller, lördag eftermiddag iaf. Biten med att gå upp vid fyra eller dyl. och sen ägna flera timmar på ett läskigt plan ser jag inte fram emot fullt lika mycket. Hu. Men jag är modig. Jag är inte rädd - jag kan flyga.

Nu ska jag vara social med familj en stund. hejs

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!